Тимур Турловтың Қарағанды әуежайын сатып алғаны қазақтілді сегментте әжептәуір талқыға түсті. Әлемжелідегі қауым "әуежай қазақтардың қолында қалуы тиіс" деп тұжырымдайды. Alash.kz сайты бұл ұйғарымның қаншалықты орынды екеніне тоқталады?
"Турловты жау ретінде емес, инфрақұрылымды дамытуға және жаңартуға ұмтылатын инвестор ретінде қарастырған жөн" деп пайымдайды осы тұста Fragment.
Біріншіден, жаһандық үрдістер жеке инвесторлардың әуежайларды белсенді түрде сатып алып, басқаруда екенін көрсетеді.
Әуежай ұзақ мерзімді инфрақұрылымдық актив, демек олардың зейнетақы қорлары мен инвестициялық компаниялар сияқты институционалдық инвесторларды тартуы заңды.
Айталық, VINCI Airports, Fraport және Groupe ADP сияқты компаниялар әлемнің түкпір-түкпіріндегі, соның ішінде Еуропа, Азия және Латын Америкасындағы әуежайларға белсенді түрде инвестиция салады.
Әуежайларға инвестициялар экономикалық артықшылықты қамтамасыз етеді. Олар капитал мен технологияларды тартуға ықпал етіп, инфрақұрылымды және сервисті жақсартады. Мұндай жобалар жұмыс орындарын құру, туризм мен іскерлік белсенділікті арттыру арқылы экономикалық өсуді ынталандырады.
Бұл әсіресе Қарағанды сияқты азып-тозып тұрған аймақтық әуежайлар үшін аса маңызды. Олар жаңғыртудан және басқаруды жақсартудан айтарлықтай пайда көре алады.
Мысалы, VINCI Airports секілді әлемге әйгілі инвестор Португалиядағы әуежайларды сәтті жаңғыртып, Лиссабон әуежайын Еуропадағы ең жылдам дамып келе жатқан әуежайлардың біріне айналдырды. Турлов? Тимур кәнігі, тәжірибелі инвестор ретінде Қарағанды әуежайына корпоративтік басқарудың жаңа стандарттары мен технологиялық инновацияларды енгізуі тиіс.
Тоқ етерін айтқанда, Қарағанды әуежайының Турловпен сатып алынуы аймақ экономикасы үшін оң қадам ретінде қарастырылуы қажет.
Alash.kz "Тимурды жау емес ретінде емес, қазақ қоғамына елеулі пайда әкелуге қабілетті стратегиялық серіктес" ретінде қарауды ұсынады.